argaiv1159

       

31-05-'11

WARSTEINER lanceert grootschalige code-promotie,,,

Tiel, 31 mei 2011 – WARSTEINER lanceert een grootschalige code-promotie onder de naam Gold Chances. Vanaf 6 juni tot en met 13 augustus zijn de WARSTEINER-kratten voorzien van een deksel met op de achterkant een actiecode. Wanneer consumenten deze code invullen op www.warsteiner.nl maken ze kans op indrukwekkende prijzen van LOEWE, met als hoofdprijs een LOEWE Entertainment Center.

 

Gold Chances in retail

De actie biedt niet alleen de consument gouden kansen; ook de retailer wint met de Gold Chances code-promotie van WARSTEINER. Het POS-materiaal trekt de aandacht; de merken WARSTEINER en LOEWE gecombineerd met de lage drempel van het actie mechanisme doen de rest.

 

LOEWE en WARSTEINER

Gedurende de actieperiode geeft WARSTEINER wekelijks bijzondere LOEWE-prijzen weg, variërend van led-televisies tot dvd-recorders en blu-ray-spelers. De ultieme hoofdprijs, het LOEWE Entertainment Center, wordt aan het einde van de actieperiode verloot. Wilco Gersen, Brand Manager WARSTEINER Benelux, verklaart de keuze voor prijzen van LOEWE: ”`Net als WARSTEINER staat LOEWE bekend om zowel kwalitatief als ontwerptechnisch hoogstaande producten. Het feit dat het LOEWE Entertainment Center dit jaar de Product Design Award heeft gewonnen maakt het tot perfecte hoofdprijs voor onze Gold Chances code-promotie.”    

En ik ,ik kan me daar alleen maar bij aansluiten,,,, voorloopig maar ff kratjes in Nederland halen, en kijken of ik de juiste code in huis haal..... Succes wens ik jullie allemaal "Zum Wohle",,,,

 

 

26-05-'11

Wordt toch eens tijd dat deze Weener Stamtisch in Warstein tijdens de Montgolfiade eens op het podium komt tijdens de opening ,, ook hun tweede lied is Spitze,, klik hier  "Ganz Egal,, 

 

26-01'11

Nieuwe verpakking van WARSTEINER Premium Verum - Een winnende combinatie van gemak en geweldige smaak

Kieskeurige bierdrinkers over de hele wereld waarderen keuzes als het gaat om het aankopen van hun favoriete biermerk. Velen houden van versgetapt bier, maar om overal en op elk tijdstip te kunnen genieten van een geweldige Warsteiner Pilsener, zijn bierfans op zoek naar een handige optie bij de diverse winkels. Om tegemoet te komen aan de groeiende vraag naar WARSTEINER Premium Verum in blik, introduceren wij de populaire 'suitcase' (koffer) met 12 blikjes van 0,33l WARSTEINER Premium Verum. "Deze nieuwe 12-blikverpakking is eerst vanaf eind april verkrijgbaar op diverse duty-free-verkooppunten op vliegvelden, en zal zeker een genot vormen voor onze klanten die op zoek zijn naar een gemakkelijke, eenvoudige manier om onze verfrissende WARSTEINER Premium Verum te kopen," zegt Mirela Piekorz, International Product Manager.

Met in rap tempo stijgende verkoopcijfers van bier in blik over de hele wereld (op sommige markten wel meer dan 50%), wordt na de aanvankelijke lancering een uitbreiding gepland van deze handige 12-blikverpakking. We moedigen onze distributeurs aan om contact op te nemen met onze verkooporganisatie, als ze interesse hebben om deze nieuwe 12-blikverpakking op hun markt te lanceren naast de bestaande variant met 24-blikjes.

elk tijdstip te kunnen genieten van een geweldige Warsteiner Pilsener, zijn bierfans op zoek naar een handige optie bij de diverse winkels. Om tegemoet te komen aan de groeiende vraag naar WARSTEINER Premium Verum in blik, introduceren wij de populaire 'suitcase' (koffer) met 12 blikjes van 0,33l WARSTEINER Premium Verum. "Deze nieuwe 12-blikverpakking is eerst vanaf eind april verkrijgbaar op diverse duty-free-verkooppunten op vliegvelden, en zal zeker een genot vormen voor onze klanten die op zoek zijn naar een gemakkelijke, eenvoudige manier om onze verfrissende WARSTEINER Premium Verum te kopen," zegt Mirela Piekorz, International Product Manager.

Met in rap tempo stijgende verkoopcijfers van bier in blik over de hele wereld (op sommige markten wel meer dan 50%), wordt na de aanvankelijke lancering een uitbreiding gepland van deze handige 12-blikverpakking. We moedigen onze distributeurs aan om contact op te nemen met onze verkooporganisatie, als ze interesse hebben om deze nieuwe 12-blikverpakking op hun markt te lanceren naast de bestaande variant met 24-blikjes.

bron.. Warsteiner.nl

23-05-'11

Duitse kunstprijs zoekt Nederlands talent

BLOOOM Award by WARSTEINER open voor Nederlandse inzendingen

Tiel, 23 mei 2011 – Na een succesvolle eerste nationale editie is de BLOOOM Award by WARSTEINER dit jaar geopend voor Nederlandse inzendingen. Net als in Duitsland worden nu ook getalenteerde Nederlandse kunstenaars en creatieve geesten opgeroepen hun werk in te sturen. Het werk van de ’Nederlandse winnaar van de BLOOOM Award by WARSTEINER‘ wordt getoond op de crossdisciplinaire BLOOOM - the creative industries art show in Keulen, daarnaast krijgt de winnaar een jaar lang mentorschap door een gevestigde naam uit de Nederlandse kunstwereld en een reis naar Art Basel Miami Beach. Deelnemers kunnen hun werk tot 31 juli 2011 indienen.

Warsteiner steunt jonge internationale kunstenaars 
De BLOOOM Award by WARSTEINER is in 2010 in het leven geroepen als forum voor crossdisciplinaire kunstenaars. Of het nu om beeldende kunst, design, muziek, mode, Urban Art, literatuur, film, architectuur of reclame gaat – deelnemers worden uitgedaagd in alle vrijheid te experimenteren. 

Nederlandse deelname aan de BLOOOM 
Het is voor het eerst dat Nederlandse kunstenaars en creatieven worden uitgenodigd deel te nemen aan de BLOOOM Award by WARSTEINER. Iedereen ouder dan 18 jaar, werkend/studerend als kunstenaar/creatief en woonachtig in Nederland kan via de website zijn eigen werk (zowel nieuw als bestaand werk van de laatste twee jaar) indienen. Finalisten kunnen rekenen op veel aandacht, omdat deBLOOOM - the creative industries art show, plaatsvindt van 29 oktober tot en met 1 november, als onderdeel van de befaamde ART.FAIR | beurs voor moderne en hedendaagse kunst in Keulen. De BLOOOM Award by WARSTEINER biedt de Nederlandse winnaar van de BLOOOM Award by WARSTEINER dus een perfecte springplank naar de internationale kunstwereld.

In 2010 beleefde de BLOOOM Award by WARSTEINER met 615 enthousiaste inzendingen een succesvol eerste jaar. Door de BLOOOM Award open te stellen voor Nederlandse inzendingen breidt de Duitse brouwerij Warsteiner haar jarenlange toewijding op het gebied van kunst en design verder uit in Europa. Door de levendige en internationaal georiënteerde art scene is Nederland bij uitstek een geschikte eerste partner van de BLOOOM Award by WARSTEINER.

"Ons doel blijft het om door te gaan met het stimuleren van jonge, creatieve geesten en hen de mogelijkheid te bieden hun werken bekend te maken bij een breed publiek. Wij stimuleren ze grenzen op te zoeken", aldus Catharina Cramer, managing partner van de Warsteiner Group en tevens jurylid van de BLOOOM. Volgens Cramer is de toetreding van Nederland belangrijk: "Kunst ontstaat niet in gesloten ruimten, maar wordt gevormd door diversificatie en internationale samenwerking.”

Edo Dijksterhuis Nederlands jurylid 
Met de toevoeging van Nederland krijgt ook de jury van de BLOOOM Award by WARSTEINER een internationaal karakter. Vanuit Nederland treedt Edo Dijksterhuis, directeur van Art Amsterdam toe tot de jury. Dijksterhuis is naast directeur van Art Amsterdam, voorzitter van de Cultural Press Agency en het November Music Festival en hij is bestuurslid van het online magazine Theater Schrift Lucifer. Naast Dijksterhuis nemen Yasha Young - directeur van de BLOOOM, Walter Gehlen - directeur van ART.FAIR, Catharina Cramer - managing partner van de Warsteiner Group en Joko Winterscheidt - tv-presentator zitting in de jury.

Ga voor meer informatie naar www.blooomaward.de of naar www.facebook.com/warsteinerNL

 

21-05-'11

Net ff een  flesje Warsteiner Radler "grapefruit" los getrokken, en ik kan je zeggen dat het een hit wordt deze zomer in Duitsland....

Met de aanhanger  schiet het ook aardig op, onderstel was deze week terug gekomen van de verzinkerrij en ben alweer begonnen met de opbouw. Diegene die facbook heeft kan daar de foto's vinden , zet daar de hele opbouw stap voor stap op.

De teller voor 2 juni staat op 18 passagiers,,,

13-05-'11

Op Hemelvaartsdag gaan enkele passagiers die op 30 April niet mee konden door de te harde wind de lucht in. Mocht U eventueel ook mee willen laat het dan ff weten via de mail die op de voorpagina staat.

05-05-'11

Warsteiner Premium Radler "Grapefruit"

                                

Warsteiner heeft met het op de markt brengen van de Warsteiner Premium Radler "Grapefruit" er een Mix-drank erbij. Vanaf deze maand verschijnen de 0,33cl flesjes in de bekende six-pack verpakking in de Duitse Retail. Net als de gewone "Radler"  zal de "Grapefruit" uit 100% natuurlijke smaakstoffen bestaan, waardoor het zeker's bij de consument in de smaak gaat vallen. Zelf heb ik de vermoeden dat de Mix-dranken Cola en Lemon naast de beide Radlers zullen blijven bestaan en dat de Warsteiner Premium Orange langszaam uit het zicht verdwijnt.

 

 

Warsteiner